14 feb. 2009

PRUDENT !

Se intampla intr-o seara friguroasa de Febroarie,cand dupa o noapte nedormita si o zi spart la munca, imi vad linistit de berea mea si primesc un sms de la un prieten bun nu dau nume(Mary), care suna asa : " Ba sti ce inseamna prudent? "...Ma intrebam ce cacat la apucat pe asta.Si ii raspund la sms "Da"...
M-ai i-au o gura de bere m-ai rad cu Nego pe mess, si primesc a-l doilea sms din partea prietenului meu caruia am hotarat sa nu-i spun numele(Mary), referitor la raspuns-ul pe care i l-am dat "Da? si ce inseamna =)) ".M-a apuc sa i scriu " Prudent, Precaut ,antent ....plm..dc?" si nici dupa 1 min imi raspunde : " PRUDENT : Noua pasta de dinti cu aroma de prune " ( bine am cenzurat cuvant-ul oltean din fraza aia, nu ca a-si fi oltean sau ceva de genu)

Asadar toata lumea stie ce inseamna PRUDENT ?





2 comentarii:

Anonim spunea...

am primit bilete gratis la cate o tomografie fiecare =))

La Mosor spunea...

Great minds think alike !